مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-19اقتصادي

خودرو وارداتی ایران خودرو به صورت رسمی رونمایی شد (+عکس و مشخصات فنی)


ایران خودرو از خودرو وارداتی خود با صورت رسمی رونمایی کرد این خودرو در دو نسخه بنزینی و هیبریدی معرفی شده است.

-  به گفته مدیرعامل ایساکوکیش در سدان وارداتی ایران خودرو امکاناتی نظیر 6 کیسه هوای 10 نقطه ای، صفحه نمایش لمسی مالتی مدیا، کروز کنترل تطبیق پذیر، کلاستر دیجیتال، سیستم رانندگی بین خطوط، پدل شیفتر، در صندوق عقب برقی، سقف پانورامیک، ترمز اضطراری، رادار خطی و نقطه کور، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، سیستم تهویه اتوماتیک و… دیده می شود.

  مدیرعامل  ایران خودرو: خودرو شاین مکس در پاییز سال جاری  وارد بازار می شود در این مراسم علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو نیز در مورد زمان عرضه محصول وارداتی این شرکت گفت: در پاییز امسال خودرو شاین مکس در هر دو نوع بنزینی و هیبریدی به بازار عرضه می شود و ایران خودرو تصمیم دارد که بعد از واردات شاین مکس، تولید shinemax هیبریدی را در کشور آغاز کند.

  عظیمی همچنین از برنامه گروه صنعتی ایران خودرو برای تولید خودروهای برقی در کشور خبر داد و گفت: تا کمتر از دو سال دیگر شاهد تولید و عرضه خودروهای برقی و هیبریدی از سوی ایران خودرو خواهیم بود.

  هنوز در مورد قیمت این خودرو اطلاع رسانی نشده است اما ) یک سدان با نام Xuan Max را دارد که در بازار چین از 14800 تا حدود 20 هزار دلار قیمت گذاری می شود و گویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو وارداتی ایران خودرو به صورت رسمی رونمایی شد (+عکس و مشخصات فنی)

خودرو وارداتی ایران خودرو به صورت رسمی رونمایی شد (+عکس و مشخصات فنی)