مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-15سياسي

آیت الله کعبی: کنار کشیدن روحانیت از مسؤولیت های اجتماعی گناهی نابخشودنی است


نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عافیت طلبی و کنار کشیدن روحانیت از مسؤولیت های اجتماعی را گناهی نابخشودنی عنوان کرد و گفت: روحانیت باید مطابق وظیفه تاریخی خود عمل کرده و به حل مشکلات در حوزه های مختلف کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله عباس کعبی نایب رییس جامعه مدرسین در دیدار جمعی از طلاب استان آذربایجان غربی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی، گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی، عرصه برای تبلیغ و گسترش اسلام و مکتب اهل بیت(ع) بیش از پیش فراهم شده است.

وی عصر حاضر را عصری مهم و تأثیرگذار دانست و خاطر نشان کرد: روحانیت باید در این دوران، کادرسازی نماید و در زمینه های گوناگون تحقیقی، آموزشی، تبلیغی و …، متخصصان کارآمد تربیت کند و بیش از هر زمان دیگری، حضور فعال داشته باشد.

وی ادامه داد: وظیفه روحانیت حفظ نظام است و باید در عرصه های گوناگون یار و یاور انقلاب باشد و ضمن ورود به دیپلماسی دینی، فرهنگی و اجتماعی، به تعامل با جهانیان پرداخته و در فضای بین الملل اثرگذار ظاهر شود.

عضو جامعه مدرسین، حفظ انسجام ملی، وحدت، هم گرایی، هم افزایی و خدمت به مردم را از جمله دیگر وظایف روحانیت برشمرد و تصریح کرد: روحانیت باید مطابق وظیفه تاریخی خود عمل کرده و به حل مشکلات در حوزه های مختلف کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی: کنار کشیدن روحانیت از مسؤولیت های اجتماعی گناهی نابخشودنی است

آیت الله کعبی: کنار کشیدن روحانیت از مسؤولیت های اجتماعی گناهی نابخشودنی است