مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-05اقتصادي

کمک 195 میلیارد تومانی دستگاه های اجرایی به کمیته امداد همدان


مدیرکل کمیته امداد استان همدان از کمک 195 میلیارد تومانی سازمان ها، دستگاه ها و نهادها با انعقاد تفاهم نامه های مشترک به کمیته امداد استان همدان خبر داد.

- محمدرسول شیخی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: کمیته امداد خدمات مختلفی در زمینه های حمایتی، فرهنگی و مشاوره، اشتغال، مسکن، امور حقوقی، درمان، جهیزیه، اکرام ایتام و محسنین و.

به 62 هزار خانوار زیر پوشش و نیازمندان استان ارائه می دهد.

وی بیان کرد: یکی از راه های تأمین اعتبارات مورد نیاز، بهره مندی از ظرفیت خیرین، نیکوکاران، حامیان و سایر سازمان ها، نهادها و دستگاه های مختلف در سطح استان و کشور است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان بیان کرد: این نهاد با هدف هم افزایی با سازمان ها و نهادهای مختلف در ارائه خدمت به نیازمندان، 42 مورد تفاهم نامه در طول چهار سال گذشته در سطح ملی و استانی منعقد کرده که در این مدت تاکنون 195 میلیارد تومان از سوی سازمان ها و نهادهای طرف تفاهم نامه به کمیته امداد کمک شده است.

وی ضمن تشکر از سازمان ها و دستگاه های طرف تفاهم نامه ها، گفت: همه سازمان ها و دستگاه ها دارای ظرفیت های بسیار خوبی هستند که با همکاری و تعامل مناسب دوسویه می توان از این ظرفیت ها برای ارائه خدمت به مردم استان به ویژه نیازمندان و محرومین در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 195 میلیارد تومانی دستگاه های اجرایی به کمیته امداد همدان

کمک 195 میلیارد تومانی دستگاه های اجرایی به کمیته امداد همدان