مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-06ورزشي

البرز به نیمه نهایی مسابقات کشوری فوتبال دستگاه های اجرایی رسید


تیم فوتبال دانشگاه علوم پزشکی البرز به جمع چهار تیم پایانی مسابقات کشوری فوتبال کارکنان دستگاه های اجرایی کشور صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال دانشگاه علوم پزشکی البرز در اولین دوره مسابقات کشوری کارکنان دستگاه های اجرایی کشور به عنوان نماینده استان البرز در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان کرمان برگزار شد حضور یافت.

نتایج به دست آمده به شرح ذیل است: تیم فوتبال دانشگاه علوم پزشکی در مرحله گروهی در گروه دوم مسابقات در دیدار اول به مصاف تیم همدان رفت که نتیجه این بازی 3- 2 با گل های محمد نجفی، محمود علیزاده و سعید کشاورز، به سود دانشگاه علوم پزشکی البرز به پایان رسید.

در دیدار دوم مرحله گروهی به مصاف تیم خوزستان رفت که در پایان بازی با نتیجه 3-0 با گل های امید بازوبندی، رامین عزیزی و علیرضا غفاری به پیروزی رسید و به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 6-1 تیم آذربایجان شرقی را با گل های بابک عسگری (2 گل) محمد نجفی، محمدرضا ریاضی، محمود علیزاده و سعید کشاورز شکست داد.

در مرحله یک چهارم نهایی در وقت های قانونی برابر تیم اصفهان به نتیجه صفر -صفر دست یافت و در ضربات پنالتی با نتیجه 4- 2 تیم اصفهان را شکست داد و به جمع چهار تیم پایانی این مسابقات راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز به نیمه نهایی مسابقات کشوری فوتبال دستگاه های اجرایی رسید

البرز به نیمه نهایی مسابقات کشوری فوتبال دستگاه های اجرایی رسید