مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-15سياسي

پایش نحوه نگهداری فرزندخوانده های بیمار، پس از ترخیص از بهزیستی


رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به برنامه «آغوش سیمرغ» درخصوص فرزندخواندگی فرزندان دارای بیماری خاص گفت: برای اولین بار400 خانواده از اقصی نقاط کشور در این رویداد حضور می یابند.

- آغوش سیمرغ ؛ رویدادی برای تقدیر از خانواده های فرزندپذیر پایش نحوه نگهداری فرزندخوانده های بیمار، پس از ترخیص از بهزیستی رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به برنامه آغوش سیمرغ درخصوص فرزندخواندگی فرزندان دارای بیماری خاص گفت: برای اولین بار400 خانواده از اقصی نقاط کشور در این رویداد حضور می یابند.

این در حالیست که رویکرد جدیدی برای توسعه سخت افزاری و نرم افزاری جهت صیانت، مراقبت و پساترخیص این فرزندان اندیشه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد قادری در نشستی خبری، ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی اظهار کرد: در هفته بهزیستی و در آستانه روز بهزیستی قرار داریم که شعار امسال برای مردم برای به زیستن است.

وی افزود: سازمان بهزیستی در دولت مردمی و در امتداد تلاشهای صورت گرفته از ابتدای انقلاب تاکنون توانسته بیش از 7 میلیون و 500 هزار نفری را به عنوان مخاطب خود تحت پوشش قرار دهد و 161 ماموریت سازمانی داشته است.

در ادامه این نشست چهار نفر از خانواده های فرزندپذیر دارای بیماری خاص از فرایند فرزندخواندگی سخن گفتند و در ادامه رییس سازمان بهزیستی کشور درخصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش نحوه نگهداری فرزندخوانده های بیمار، پس از ترخیص از بهزیستی

پایش نحوه نگهداری فرزندخوانده های بیمار، پس از ترخیص از بهزیستی