مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:302023-06-26اقتصادي

فعالیت 96 واحد روستایی در طرح سالم سازی سواحل گیلان


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان از فعالیت 96 واحد روستایی در طرح سالم سازی سواحل خبر داد و گفت: کاهش آمار غرق شدگان در سواحل گیلان در اولویت است.

- یاور پیر علایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: گیلان در آزادسازی سواحل جزو اولین استان های کشور در اجرای منویات دولت سیزدهم بود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه سواحل در توسعه گردشگری افزود: وجود نوار ساحلی خزر در گیلان قابلیت ارزشمند برای رونق بخشی اقتصاد گردشگری است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با تاکید بر لزوم اجرای طرح سالم سازی سواحل در استان، بیان کرد: کارگروه طرح سالم سازی سواحل در گیلان با پای کار آمدن دستگاه ها روند رسمی و جدی به خود گرفت.

پیرعلایی با بیان اینکه ساماندهی و سالم سازی سواحل در گیلان در اولویت است، گفت: ساماندهی پسماند، تفکیک از مبدا و همچنین ارتقای تیم نجات غریق در سواحل مورد توجه است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت تیم نجات غریق در سواحل گیلان افزود: کاهش آمار تلفات ساحلی و غرق شدگان در سواحل گیلان در اولویت است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان از فعالیت 96 واحد روستایی طرح سالم سازی در استان خبر داد و اضافه کرد: در کنار فعالیت دهیاران و مسئولین محلی، شهرداری ها هم در این بخش فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 96 واحد روستایی در طرح سالم سازی سواحل گیلان

فعالیت 96 واحد روستایی در طرح سالم سازی سواحل گیلان