مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-02فرهنگي

عشق های هیستیریک؛ تصویر غلط از عشق در نمایش خانگی


«نکیسا» عاشق «رستا» است اما به جای اینکه به او ابراز علاقه نرمال داشته باشد، در شب عروسی «رستا» او را می دزدد و به او تجاوز می کند.

جایی دیگر «حاتم» و «مارال» با هم قول و قرار ازدواج گذاشته اند اما برادر حاتم یعنی «هاتف» هم عاشق مارال می شود و با ابراز .

- نکیسا عاشق رستا است اما به جای اینکه به او ابراز علاقه نرمال داشته باشد، در شب عروسی رستا او را می دزدد و به او تجاوز می کند.

جایی دیگر حاتم و مارال با هم قول و قرار ازدواج گذاشته اند اما برادر حاتم یعنی هاتف هم عاشق مارال می شود و با ابراز علاقه ای دیوانه وار با مارال در باغی پنهان می شوند و برنامه فرار می گذارند؛ چون مارال احساس می کند که هاتف بیشتر از حاتم به او حرف های عاشقانه می زند.

ایسنا پلاس: این ها تنها دو نمونه از محتوایی است که این روزها با عنوان محتوای عاشقانه در سریال های نمایش خانگی عرضه می شود.

محتوایی که در ظاهر این گونه به مخاطب القا می کند که هر کس عاشق تر است، دیوانه تر است! عشق یک احساس مثبت یا ویرانی؟! اگر چه تعریف دقیق کلمه عشق کار بسیار سختی است و نیازمند بحث های طولانی و دقیق است، اما جنبه های گوناگون آن را می توان از راه بررسی چیزهایی که عشق یا عاشقانه نیستند ؛ تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق های هیستیریک؛ تصویر غلط از عشق در نمایش خانگی

عشق های هیستیریک؛ تصویر غلط از عشق در نمایش خانگی