مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-11اقتصادي

مراجعه بیش از 15 هزار خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی کرمانشاه


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از مراجعه بیش از 15 هزار خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی استان خبر داد.

- محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سه ماهه سال جاری 15 هزار و 561 خودروی سنگین برای اخذ برگ معاینه فنی خودرو به مراکز معاینه فنی استان کرمانشاه مراجعه کرده اند.

وی افزود: استان کرمانشاه دارای 6 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین است که از ابتدای سال تاکنون 18 بار از این مراکز توسط کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک بازرسی به عمل آمده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: تعداد ناوگان سنگین قبول شده در مراکز معاینه فنی استان 13 هزار خودرو و ناوگان رد شده 2 هزار و 256 خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه تمام وسایل نقلیه موتوری اعم از سنگین و نیمه سنگین موظف هستند در دوره های زمانی مشخص و منظم نسبت به انجام آزمون معاینات فنی، ایمنی و آلایندگی در مراکز مجاز معاینه فنی اقدام کنند، عنوان کرد: وظیفه اصلی مراکز معاینه فنی افزایش ایمنی تردد در خودروهای سنگین و کاهش آلودگی هوا است.

وی مدت اعتبار برگه های معاینه فنی صادر شده را برای خودروهای سنگین و نیمه سنگین با عمر 10 سال برابر 6 ماه اعلام کرد و ادامه داد: این اعتبار برای خودروهای با عمر بالای ده سال براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه بیش از 15 هزار خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی کرمانشاه

مراجعه بیش از 15 هزار خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی کرمانشاه