مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 06:152023-07-11سياسي

آبرسانی به 20 روستای خراسان شمالی پیشرفت 90 درصدی دارد


فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: آبرسانی به 20 روستای خراسان شمالی پیشرفت 90 درصدی دارد و در صورت تامین اعتبار در کمترین زمان آبرسانی به پایان خواهد رسید.

- سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با توجه به اعتبارات جدیدی که در حوزه آب به استان اختصاص یافته است، در صورتی که بخشی از این اعتبارات در اختیار قرارگاه امام حسن(ع) قرار گیرد، 20 روستای استان از بحران کم آبی خارج خواهند شد.

وی گفت: هم اکنون در این 20 روستا تا 90 درصد پیشرفت کار وجود دارد و در صورت اختصاص اعتبار لازم، ان شاءالله شیر آب در این روستاها باز خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: مجتمع آبرسانی در شهرستان های بجنورد، مانه وسملقان و شیروان تا 44 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سردار فرجی ادامه داد: همچنین در 200 روستای استان برنامه ریزی شده است تا در صورت تامین اعتبار با همکاری سایر سازمان ها کار آبرسانی انجام شود.

وی به موضوع آبرسانی سیار در استان نیز اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته در 2 مرحله آبرسانی به عشایر استان توسط 2 تانکر آبرسان سپاه انجام شد و در سال جاری نیز این اقدام در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 20 روستای خراسان شمالی پیشرفت 90 درصدی دارد

آبرسانی به 20 روستای خراسان شمالی پیشرفت 90 درصدی دارد