مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-24سياسي

توسعه خوابگاه های متأهلی، ازدواج را در سطح جامعه افزایش می دهد


چنانچه در ایجاد خوابگاه های متأهلی شاهد رشد و سرعت فزاینده ای باشیم، به همین میزان آمار ازدواج در سطح جامعه نیز فزونی خواهد یافت.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان در بازدید از خوابگاه های دانشجویان و خوابگاه های متاهلی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به کمبود خوابگاه های متأهلی در دانشگاه ها و جوابگو نبودن ظرفیت اسکان دانشجویان متاهل اظهار داشت: در راستای اهتمام به منویات و تأکید مقام معظم رهبری در تشویق به امر ازدواج و موضوع فرزندآوری و نیز تأکید بر اجرای قانون جوانی جمعیت، باید در مسیر ایجاد و ساخت خوابگاه های متاهلی حرکت جهادگونه کرد و در این رابطه نیاز است دستگاه های مربوطه با همکاری خود، ما را در رسیدن به اهداف یاری رسانند.

وی افزود: در قانون جوانی جمعیت مصوبات ویژه برای تامین و ایجاد خوابگاه های متاهلی در نظر گرفته شده است و بندهای حمایتی خوبی در این قانون لحاظ گردیده که اگر همه نهادها همکاری لازم را انجام دهند، ساخت خوابگاه های متاهلی از شتاب خوبی برخوردار خواهد گشت.

رییس سازمان امور دانشجویان ایجاد خوابگاه های متأهلی را عامل موثری در تشویق دانشجویان به امر ازدواج برشمرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به الگو بودن دانشجویان بعنوان قش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خوابگاه های متأهلی، ازدواج را در سطح جامعه افزایش می دهد

توسعه خوابگاه های متأهلی، ازدواج را در سطح جامعه افزایش می دهد