مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-05سياسي

میکروتئاتری که درخشید/ روایتی متفاوت از غواصان کربلای پنج


ششمین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک پذیرای نمایش «280مین شب سال» بود که توانست تا این روز موفق ترین اجرای این دوره از جشنواره باشد.

- ششمین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک پذیرای نمایش 280مین شب سال بود که توانست تا این روز موفق ترین اجرای این دوره از جشنواره باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قهرمانان جنگ برای همه اقشار مختلف اجتماع قابل احترام و دوست داشتنی هستند؛ قهرمانانی که بی ادعا جان خود را در مقابل گلوله های دشمن سپر کردند تا ایثار را به معنای واقعی کلمه برای ما به تصویر بکشند.

این قهرمانان که اکثرشان به مقام رفیع شهادت نائل شدند، در ظاهر تفاوتی با دیگران نداشتند؛ آن ها نیز عاشق زندگی بودند؛ عاشق وقت گذراندن با دوستان و خانواده؛ عاشق داشتن یک زندگی خانوادگی؛ عاشق سفر کردن؛ عاشق بازی کردن اما در یک ویژگی با دیگران متفاوت بودند؛ گذشتن از جان و تمام علایق خود.

سخت است از خانه و خانواده جدا شدن و همیشه دلتنگ دیدن دوباره پدر و مادر و همسر و فرزند بودن؛ آن هم زیر رگبار گلوله و خمپاره هایی که چیزی از احساس و عاطفه و دلتنگی نمی دانند.

ادای احترام و معرفی این قهرمانان بی ادعا دینی است که بر گردن دیگر افراد جامعه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میکروتئاتری که درخشید/ روایتی متفاوت از غواصان کربلای پنج

میکروتئاتری که درخشید/ روایتی متفاوت از غواصان کربلای پنج