مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 07:352023-06-29سياسي

اجرای طرح «محله جوان من» در 300 محله استان گلستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برای کمک به بحث افزایش جمعیت و فرزندآوری، یکی از برنامه های ما اجرای طرحی به نام «محله جوان من» است که در 300 محله اجرا می شود.

- حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به ورود دستگاه های فرهنگی از جمله تبلیغات اسلامی به مقوله جوانی جمعیت و فرزندآوری اظهارکرد: موضوعات اقتصادی و معیشتی در بالارفتن سن ازدواج و کاهش فرزندآوری، در درجه نخست قرار ندارد و اگر غیر از این بود خانواده های متمول باید فرزندان زیادی می داشتند اما اینگونه نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اولویت ما این است که نظام محاسباتی جامعه را اصلاح کنیم و در عین حال همزمان باید چند کار را انجام دهیم و همه دستگاه ها نیز باید به وظیفه قانونی خود در این باره عمل کنند.

وی با اشاره به شناسایی برخی محله های آسیب پذیر در استان گفت: یکی از طرح های ما در زمینه جوانی جمعیت و تعالی خانواده اجرای طرح محله جوان من است که در 300 محله دد شهرهای مختلف استان اجرا می شود.

وی توضیح داد: در این طرح جامع تلاش می کنیم تا همه نیازهای فکری، فرهنگی، تربیتی و حتی بخشی از نیازهای اقتصادی خانواده ها را تامین کنیم و برای اثربخشی این طرح نیاز به مشارکت همه مردم، امام جماعت محله، نخبگان و فرهیختگان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «محله جوان من» در 300 محله استان گلستان

اجرای طرح «محله جوان من» در 300 محله استان گلستان