مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:462023-07-12اقتصادي

وجود بیش از 400 پروژه نیمه تمام اولویت دار در کردستان


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: در حال حاضر 473 پروژه نیمه تمام دارای اولویت با پیشرفت های 30 تا 70 درصد در استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهگلان، اکبر محمدی صبح امروز در کمیته برنامه ریزی شهرستان دهگلان اظهار کرد: سال گذشته اعتبارات 1401 کل تخصیص ها به تفکیک به شهرستان ها ابلاغ شد.

وی افزود: این حق فرمانداران است که اعتبارات اختصاصی را بدانند و براساس آن برای اجرای پروژه های اولویت دار خود برنامه ریزی داشته باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: معتقدیم اعتبارات هر شهرستان باید در همان شهرستان هزینه شود و خوشبختانه به واسطه اطلاع دقیق فرمانداران از میزان تخصیص ها، 95 درصد از اعتبارات در جای خود هزینه شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار هزینه نشده در حساب دستگاه های اجرایی استان موجود است.

وی افزود: براساس آنچه قبلا هم اطلاع رسانی شده است، رشد 46 درصدی اعتبارات را در سال 1402 نسبت به سال گذشته داریم که در این زمینه رتبه 14 کشوری را داریم که این مهم نسبت به سال گذشته 10 رتبه ارتقا پیدا کرد و این حاصل تلاش نمایندگان استان در مجلس و مسوولان ارشد استان است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: در خصوص سیاست ها و اولویت هایی که امسال داریم و کمیته برنامه ریزی دنبال می کند تعداد زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 400 پروژه نیمه تمام اولویت دار در کردستان

وجود بیش از 400 پروژه نیمه تمام اولویت دار در کردستان