مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-13سياسي

عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور امید بخش است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عملکرد دستگاه دیپلماسی را امید بخش توصیف کرد و گفت: خوشبختانه حرکت جدیدی در حوزه دیپلماسی آغاز شده و دولت سیزدهم از نگاه محدود به غرب عبور کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دیدار و گفتگو کرد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عملکرد دستگاه دیپلماسی را امید بخش توصیف کرد و اظهار داشت: خوشبختانه حرکت جدیدی در حوزه دیپلماسی آغاز شده است و دولت سیزدهم از نگاه محدود به غرب عبور کرده و نگاه وسیع تری را ترسیم کرده است.

وی دیپلماسی فراگیر را تأمین کننده منافع کشور ارزیابی کرد و افزود: پیام دیپلماسی فراگیر به غرب این است که ما در عملکرد شما متوقف نمی شویم و از ظرفیت سایر کشورها به منظور تأمین منافع داخلی استفاده می کنیم.

امام جمعه قم ادامه داد: پیام دیگر دیپلماسی فراگیر به غرب این است که اگر دست از اقدامات خصمانه خود بردارید، حاضریم شرایط جدیدی را ایجاد کنیم؛ اما اگر به این اقدامات ادامه دهید، دیپلماسی ما محدود به شما باقی نخواهد ماند.

وی با اشاره به رابطه سیاست خارجی و شرایط داخلی کشور، ابراز داشت: رابطه تنگاتنگی میان دیپلماسی خارجی و شرایط داخلی کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور امید بخش است

عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور امید بخش است