مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:022023-07-15پزشكي

این ماسک های گیاهی، انرژی بخش در گرما


یک متخصص و مدرس طب ایرانی با بیان اینکه ماسک های گیاهی تاثیرات بیشتری نسبت به مواد شیمیایی برای سلامت و شادابی پوست دارند، گفت: برای مقابله با تاثیرات نامطلوب گرما روی پوست از ماسک گیاهی نعناع استفاده کنید.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک متخصص و مدرس طب ایرانی با بیان اینکه ماسک های گیاهی تاثیرات بیشتری نسبت به مواد شیمیایی برای سلامت و شادابی پوست دارند، گفت: برای مقابله با تاثیرات نامطلوب گرما روی پوست از ماسک گیاهی نعناع استفاده کنید.

مریم نواب زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروزه مصرف کرم ها و وسایل شیمیایی برای رسیدگی به پوست افزایش یافته است، اما پوشاندن صورت با انواع کرم پودر و پن کیک در طولانی مدت نه تنها باعث از بین رفتن جوش صورت و کمرنگ شدن لکه ها نمی شود بلکه بروز جوش های ریز پوستی و چین و چروک در ناحیه گونه، زیر چشم و اطراف لب را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه رسیدگی پوست با ماسک های طبیعی و ماساژ صورت پاسخ دهی بیشتری دارد، افزود: پوست آینه بدن است، پس ضمن پاکسازی درونی بدن، با اصول حفظ سلامتی طب ایرانی و اصلاح وضعیت کبد، گوارش، هورمون ها؛ اعصاب به صورت موضعی باید فقط صبح ها از صابون مخصوص استفاده کنید و صورتتان را ورزش دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این ماسک های گیاهی، انرژی بخش در گرما

این ماسک های گیاهی، انرژی بخش در گرما