مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-04سياسي

خلاقیت دانش آموزان اشکذری در اعتراض به حقوق بشر آمریکایی


دانش آموزان اشکذری در اقدامی خودجوش، خلاقیت جدیدی را در هفته حقوق بشر آمریکایی رقم زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دهقان، معاون فرماندار اشکذر صبح سه شنبه در مراسم، تقدیر از اقدامات ابتکاری دانش آموزان اشکذر در هفته حقوق بشر آمریکایی به خلاقیت دانش آموزان اشکذر شامل برگزاری جام تنیس روی میز سه نانوای شهید، مراسم تکریم قرآن کریم در پاسخ به آزادی بیان دروغین غربی و کوهپیمایی به یاد 66 کودک شهید سانحه تروریستی هواپیمایی ایرباس در سال 1367، سه ابتکار دانش آموزان اشکذری در هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این حرکات زیبا در جهت تبیین و روشنگری است، گفت: تعطیلات تابستانی فرصت خوبی برای کسب آگاهی در زمینه های مختلف بویژه تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی و شناخت دشمنان این مرز و بوم به شمار می رود.

وی ادامه داد: تعدادی از نونهالان و نوجوانان شهرستان اشکذر با برگزاری جام تنیس روی میز یاد 66 کودک شهید سانحه هوایی 1367 و شهیدان فاضلی، توکلی و کلانتری را گرامی داشتند، سه نانوای شهیدی که مسافر پرواز هواپیمای ایرباس در سال 1367 بودند و قربانی تروریسم به دست ناو وینسنس آمریکایی شدند.

به گفته این مسئول، جام تنیس روی میز در خانه تنیس اشکذر برگزار شد و کاپ قهرمانی این جام بر سر تربت شهیدان هواپیمایی در خضرآباد به نوجوان قهرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت دانش آموزان اشکذری در اعتراض به حقوق بشر آمریکایی

خلاقیت دانش آموزان اشکذری در اعتراض به حقوق بشر آمریکایی