مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-19بين الملل

ایران، محور گفت وگوهای بایدن و هرتزوگ


رییس جمهور آمریکا و رییس رژیم صهیونیستی، مسائل مربوط به ایران و تقویت روابط تهران-مسکو را محور گفت وگوهای خود در کاخ سفید قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا، در جریان دیدارش با اسحاق هرتزوگ ، رییس رژیم صهیونیستی در کاخ سفید، اهمیت سخنرانی امروز، چهارشنبه هرتزوگ در مقابل کنگره را مورد بحث و بررسی قرار داد و بر اساس بیانیه منتشرشده، دو طرف درباره برخی مسائل دیگر گفت وگو کرده اند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین در بیانیه کاخ سفید آمده است که بایدن و هرتزوگ همچنین درباره موضوعات مورد اهتمام دوجانبه از جمله هماهنگی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای و مشارکت نظامی رو به رشد بین ایران و روسیه گفت وگو کرده اند.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، دو طرف به استحکام روابط آمریکا و رژیم اشغالگر اشاره کردند و نیاز به رویکرد اجماع محور در خصوص تغییرات قضایی درسرزمین های اشغالی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به همین ترتیب، بایدن تعهد خود را برای حفظ روند راه حل دو کشوری را تکرار کرده و بر لزوم اتخاذ تدابیر بیشتر برای بهبود وضعیت امنیتی و اقتصادی در کرانه باختری و جلوگیری از آنچه اقدامات تروریستی توصیف کرد، تاکید داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، محور گفت وگوهای بایدن و هرتزوگ

ایران، محور گفت وگوهای بایدن و هرتزوگ