مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 20:402023-07-17اقتصادي

اعتبار لازم برای راه آهن اقلید-یاسوج 15 هزار میلیارد تومان است


معاون توسعه راهها و بزرگراههای کشور گفت: اعتبار لازم برای پروژه راه آهن اقلید- یاسوج15 هزار میلیارد تومان بوده که پیگیری باید از سایر منابع و ظرفیت قانونی برای تامین اعتبار انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا کدخدازاده عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در صورتی که اتصال به خطوط ریلی کشور، برای یاسوج در قالب راه آهن اقلید به یاسوج باشد آنتنی خواهد بود.

وی بیان داشت: هم اکنون ایجاد 160 کیلومتر آنتنی مطرح است که در قانون آمده اما اتصال به شبکه سراسری و جنوب کشور در برنامه بعدی خواهد بود.

معاون توسعه راه ها و بزرگراه های کشور افزود: این راه آهن، از سمت فارس به طول 30 کیلومتر شروع شده و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه چهار خطه کردن محور یاسوج- سپیدان- شیراز در دستور کار وزارت راه قرار دارد، گفت: یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد، جاده ملی پاتاوه به دهدشت است که به یکی از بزرگترین شاهراه های کشور تبدیل خواهد شد.

کدخدا زاده اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج، در بن بست بود اما اکنون در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شاهراه های کشور است.

وی افزود: قانون ایجاد 30 هزار کیلومتر راه به شرکت توسعه راه ها و بزرگراه های کشور تکلیف شده که شش هزار و 500 کیلومتر آن در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار لازم برای راه آهن اقلید-یاسوج 15 هزار میلیارد تومان است

اعتبار لازم برای راه آهن اقلید-یاسوج 15 هزار میلیارد تومان است