مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:092023-07-03فرهنگي

دف نوازان «غوغا» از خراسان شمالی در دومین جشنواره ملی «نوای رحمت» صاحب مقام شد


معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: گروه موسیقی دف نوازان «غوغا» به سرپرستی شایان آدینه زاده از خراسان شمالی در بخش ویژه دومین جشنواره ملی «نوای رحمت» شهرستان مهاباد صاحب مقام شد.

- مسعود مرواری، معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: گروه دف نوازان غوغا به سرپرستی شایان آدینه زاده و خوانندگی و نوازندگی دوتار علی مقیمی در بخش ویژه دومین جشنواره ملی نوای رحمت شهرستان مهاباد موفق به کسب لوح تقدیر و تندیسِ برگزیده برتر بخش ویژه این جشنواره شد.

وی گفت: دومین جشنواره دف نوازی و مولودی خوانی نوای رحمت که به مناسبت عید قربان و گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت سوم و چهارم تیر ماه در تالار وحدت شهرداری مهاباد برگزار و هنرمندان خراسان شمالی توانستند افتخار آفرینی کنند.

معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار شد، افزود: گروه موسیقی غوغا در بخش ویژه این جشنواره به عنوان گروه برگزیده انتخاب و از اعضای گروه با اهدا لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی تقدیر به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دف نوازان «غوغا» از خراسان شمالی در دومین جشنواره ملی «نوای رحمت» صاحب مقام شد

دف نوازان «غوغا» از خراسان شمالی در دومین جشنواره ملی «نوای رحمت» صاحب مقام شد