مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-18سياسي

لزوم تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان کردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در دیدار با سرپرست، معاونین و مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام در استان ضروری است و دستگاه ها باید برای این مهم همت مضاعف داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در دیدار با سرپرست، معاونین و مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تکمیل پروژه های نیمه تمام استان در اولویت امور قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه کلیدی این سازمان در توسعه و ریل گذاری برنامه های آینده استان با تاکید بر نظارت دقیق و شفاف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از فعالیت های عمرانی، خدمت رسانی و توسعه ای خواستار توجه ویژه به وضعیت همه شهرستان های استان شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: با جدیتی که از سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سراغ داریم امیدواریم شاهد تحولی نو در ساختار این نهاد باشیم.

حجت الاسلام پورذهبی بازدید میدانی از پروژه های عمرانی استان و همچنین بررسی وضعیت شهرستان ها از جنبه های گوناگون را گامی موث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان کردستان

لزوم تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان کردستان