مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-18اقتصادي

افزایش 28 درصدی تلفات ناشی از حوادث در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث کار طی 3 ماهه نخست امسال 37 نفر مرد بودند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد افزایش داشت.

- ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث کار طی 3 ماهه نخست امسال 37 نفر مرد بودند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد افزایش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، دکتر علی عباسی با بیان اینکه از این موارد 26 نفر متاهل و ما بقی مجرد هستند، افزود: بر اساس آمارهای موجود در سه ماهه نخست سالجاری سقوط از بلندی با 14 فوتی رتبه اول مرگ های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می دهد و جسم سخت با 9، برق گرفتگی و سایر هر کدام با 7 فوتی در رتبه های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

خرداد ماه بیشترین فوتی ناشی از کار در مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: در 3 ماهه امسال بیشترین مرگ های ناشی از حوادث کار با 17 مورد در خرداد ماه و کمترین آن با 7 مورد در اردیبهشت ماه ثبت شده است .

این مسئول تصریح کرد: طی این مدت شهرستان های ساری با 6، آمل با 5 و بابل با 4 فوتی بیشترین و شهرستان های عباس آباد، فریدونکنار، محمود آباد و نور هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 28 درصدی تلفات ناشی از حوادث در مازندران

افزایش 28 درصدی تلفات ناشی از حوادث در مازندران