مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-17سياسي

بازنگری در آیین نامه ها و ضوابط در پارک علم و فناوری خوزستان


معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری خوزستان از بازنگری آیین نامه ها و ضوابط جذب و پذیرش، استقرار، ارایه تسهیلات، مجوز فناوری و معافیت مالیاتی در پارک علم و فناوری خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری خوزستان از بازنگری آیین نامه ها و ضوابط جذب و پذیرش، استقرار، ارایه تسهیلات، مجوز فناوری و معافیت مالیاتی در پارک علم و فناوری خوزستان خبر داد.

مرتضی بختیاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازنگری در آیین نامه ها و ضوابط پارک، اظهار کرد: در راستای کیفی سازی فرآیند جذب و پذیرش، آیین نامه های این حوزه تغییراتی خواهند داشت تا شرکت های فناور بهتری در پارک خوزستان داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به محدودیت های بودجه ای که معمولا وجود دارد، تلاش می شود به فناورانی که در راستای اجرای طرح و ایده و محصول خود فعالیت بیشتری نشان می دهند، تسهیلات ارائه شود.

این فناوران در اولویت ارایه تسهیلات قرار می گیرند، البته فرآیند نظارت بر اجرای درست هزینه کرد تسهیلات نیز اصلاح می شود و با دقت بیشتری دراین حوزه نظارت حواهد شد.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری خوزستان گفت: مجوز فناوری نیز یکی دیگر از خدماتی است که پارک به شرکت ها ارایه می دهد و از این به بعد با بازنگری آیین نامه ها، حساسیت های بیشتری در ارایه مجوز فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در آیین نامه ها و ضوابط در پارک علم و فناوری خوزستان

بازنگری در آیین نامه ها و ضوابط در پارک علم و فناوری خوزستان