مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 20:512023-07-12سياسي

امیر الهامی: تحرکات همه پرنده ها را فراتر از مرز ها رصد می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر علیرضا الهامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی این نیرو دیدار و در جریان میزان آمادگی دفاعی و توان رزم این یگان ها به منظور انجام ماموریت های آتی این نیرو قرار گرفت.

- جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پدافند هوایی بیش از 3 هزار و 600 نقطه پدافندی در کشور را تحت پوشش عملیاتی خود قرار داده و تمامی تحرکات پرنده ها در فراتر از مرز های کشورمان توسط مرزبانان آسمان ایران مورد رصد اطلاعاتی و پایش شبانه روزی قرار دارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر علیرضا الهامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی این نیرو دیدار و در جریان میزان آمادگی دفاعی و توان رزم این یگان ها به منظور انجام ماموریت های آتی این نیرو قرار گرفت.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: به کارگیری تجهیزات و صنایع بومی در یگان های عملیاتی و سازمان رزم پدافند هوایی موجب می شود دشمن در بکارگیری اصل غافلگیری و انجام محاسبات دچار خطا، اشتباه و ناکارآمدی بشود.

وی گفت: یکی از بارزترین شاخصه های سامانه های بومی پدافند هوایی ارتش حفظ توانمندی ها، مزیت ها، خاصیت ها و مشخصه های فنی هوایی منحصر به فردی است که در راستای دفاع همه جانبه مثمر ثمر واقع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر الهامی: تحرکات همه پرنده ها را فراتر از مرز ها رصد می کنیم

امیر الهامی: تحرکات همه پرنده ها را فراتر از مرز ها رصد می کنیم