مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-22ورزشي

اصفهانی ها در مسابقات جام جهانی اسکیت فری استایل فرانسه طوفان به پا کردند


کاروان اسکیت فری استایل اصفهان که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی اسکیت فری استایل فرانسه شرکت کرده است در روز نخست با کسب نه مدال طوفانی از مدال به پا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم 13 نفره اسکیت فری استایل کشورمان در مسابقات تیمی جام جهانی اسکیت فری استایل فرانسه در روز نخست 7 مدال در بخش انفرادی و دو مدال در رقابتهای تیمی کسب کردند، ضمن اینکه رضا لسانی رکورد خود را در بخش اسپید اسلالوم کی او شکست.

در رقابت های تیمی تیم ایران با ترکیب رومینا سالک، ترانه احمدی، مژده شعبانی و مهسا صفرزاده در مقابل چین تایپه قرار گرفت و در رقابتی بسیار نزدیک و نفس گیر با اختلاف بسیار کم موفق به شکست تایپه شد تا بر سکوی نخست این مسابقات قرار بگیرد، در ادامه تیم چین تایپه اعتراض کرد و اعتراض آنها قبول شد و طلای دختران به نقره تبدیل شد، هر چند تیم ایران نیز بلافاصله نسبت به این رای اعتراض کرد اما، نتیجه تغییر نکرد.

در رقابت های تیمی پسران تیم ایران باز هم در فینال رو در روی تیم چین تایپه قرار گرفت و با ترکیب رضا لسانی، سبحان خسروانی، امیرمحمد سواری و محمد امین عباسیان با اقتدار به قهرمانی و مدال طلا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهانی ها در مسابقات جام جهانی اسکیت فری استایل فرانسه طوفان به پا کردند

اصفهانی ها در مسابقات جام جهانی اسکیت فری استایل فرانسه طوفان به پا کردند