مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-02فرهنگي

نمایشگاه توانمندی های هنرمندان صنایع دستی شهرستان مریوان برپا شد


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مریوان، از برپایی نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان و کارآفرینان توانمند این شهرستان در پارک شانو مریوان خبر داد.

- ایسنا/کردستان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مریوان، از برپایی نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان و کارآفرینان توانمند این شهرستان در پارک شانو مریوان خبر داد.

مصطفی طاهری در گفت وگو با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: همزمان با جشن نوای کُرد ایرانی، نمایشگاهی از آثار صنایع دستی حاصل تلاش و خلاقیت هنرمندان و بانوان کارآفرین در مریوان برپا شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مریوان اظهار کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی توانمندی ها و خلاقیت های این قشر از جامعه، رونق بخشیدن به بازار فروش محصولات صنایع دستی، فرهنگ سازی برای توسعه مشاغل خانگی و شناساندن این محصولات به اقشار مختلف جامعه است.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولاتی از جمله کلاش، لباس کُردی، گلیم ، زیورآلات سنتی، رودوزی های الحاقی، سراجی سنتی، مینا کاری، قلم زنی روی فلز، فیروزه کوبی و پخت شیرینی و غذاهای خانگی در قالب 20 غرفه معرفی و عرضه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه توانمندی های هنرمندان صنایع دستی شهرستان مریوان برپا شد

نمایشگاه توانمندی های هنرمندان صنایع دستی شهرستان مریوان برپا شد