مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 21:402023-07-10فرهنگي

برگزاری جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» در گیلان


مدیرکل حفظ آثار گیلان از برگزاری هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» خبر داد و گفت: این جشنواره تابستان امسال به میزبانی گیلان برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفظ آثار گیلان از برگزاری هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس خبر داد و گفت: این جشنواره تابستان امسال به میزبانی گیلان برگزار می شود.

حسن حبیبی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس خبر داد و اظهار کرد: جشنواره هنری فانوس فرصتی برای جوانان جستجوگر است که با حضور فعال خود در این رویداد و در سایه تعامل با استادان پیشکسوت، توانمندی های خود را بروز داده و از این رهگذر، آثاری می آفرینند که در گنجینه هنرهای تجسمی ایران نمود روزگار امروز را ثبت و ضبط خواهد کرد.

وی ایجاد نشاط و انگیزه برای فعالیت های فرهنگی در بین هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری، شناسایی استعدادها و حمایت از آنها برای شرکت در جشنواره های ملی، کادرسازی برای رشد نسلی آشنا با مفاهیم دفاع مقدس وترویج فعالیت های فرهنگی - هنری در بین نسل های دهه هفتاد، هشتاد و نود را از جمله اهداف برگزاری جشنواره ملی فانوس دانست و تصریح کرد: این جشنواره تابستان امسال برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» در گیلان

برگزاری جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» در گیلان