مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-22فرهنگي

پیشنهاد تغییر دبیرجشنواره کودک را خودم دادم/مدیریت دوی امدادی است


سیدمهدی جوادی که پیش از این حکم دبیری سی وپنجمین دوره جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان را دریافت کرده بود، درباره انتصاب مجید زین العابدین به این سمت، - توضیحاتی ارائه کرد.

سیدمهدی جوادی مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی که سال گذشته حکم دبیری سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را از محمد خزاعی دریافت کرده بود، پس از انتصاب مجید زین العابدین به همین سمت، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دلایل این جابه جایی مسئولیت توضیح داد: انتصاب مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به دبیری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان یک سنت ساختاری است و نکته آن هم این است که برگزاری این جشنواره، به شدت متکی بر ظرفیت های داخلی بنیاد فارابی است.

وی افزود: از این منظر انتقال دبیری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، همزمان با تغییر مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی قطعاً تصمیم درستی است و موجب تقویت کیفیت برگزاری این رویداد می شود.

جوادی درباره فعالیت های خود در دوره ای که دبیری جشنواره سی وپنجم را برعهده داشت هم گفت: تا زمانی که این مسئولیت را داشتم، تلاش کردیم کارها به بهترین شکل پیش برود.

من در مراسم تودیع خود در بنیاد فارابی هم تأکید کردم که مدیریت مانند دوی امدادی است و هر مدیر کارها را تا مرحله ای پیش می برد و آن را به بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تغییر دبیرجشنواره کودک را خودم دادم/مدیریت دوی امدادی است

پیشنهاد تغییر دبیرجشنواره کودک را خودم دادم/مدیریت دوی امدادی است