مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-13ورزشي

قهرمان پارالمپیک توکیو مسابقات جهانی را از دست داد


قهرمان پارالمپیک توکیو دلیل تغییر کلاس بندی، موفق به حضور در رقابت های قهرمانی جهان پارادوومیدانی در رشته پرتاب نیره نشد.

- قهرمان پارالمپیک توکیو دلیل تغییر کلاس بندی، موفق به حضور در رقابت های قهرمانی جهان پارادوومیدانی در رشته پرتاب نیره نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های پارادوومیدانی قهرمانی جهان به میزبانی پاریس در حال برگزاری است و تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

حامد امیری قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه که یکی از مدال آوران طلا در مسابقات قهرمانی جهان پاریس بود، به دلیل تغییر کلاس بندی رقابت خود در پرتاب نیزه را از دست داد.

شروین اسبقیان، رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امیری از ورزشکاران خوب در پرتاب نیزه است که در حال آماده سازی خود برای حضور موفق در هانگژو است.

وی گفت: طبق تشخیص کلاس بندهای کمیته بین المللی پارالمپیک وی به یک کلاس بالاتر یعنی F55 تغییر کلاس پیدا کرد.

چون در این دوره هم در این کلاس نیزه نداریم او در مسابقات شرکت نکرد و در بازی های پاراآسیایی هانگژو نیز باید در کلاس F55 شرکت کند.

وی تصریح کرد: طبق صحبتی که با بهمن رضایی، سرمربی تیم ملی داشتیم او تاکید کرد که امیری پس از تصادفی که داشته کلاس بندی نشده و همان کلاس بندی 10 سال قبل تأیید شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان پارالمپیک توکیو مسابقات جهانی را از دست داد

قهرمان پارالمپیک توکیو مسابقات جهانی را از دست داد