مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-11اقتصادي

ارسال/ شهرداری بدهی نیم درصد خود به کتابخانه های عمومی بیجار را تسویه کند


فرماندار بیجار خواستار پرداخت کامل بدهی نیم درصد شهرداری و واریز آن به حساب انجمن کتابخانه های عمومی شد و گفت: این اقدام شهرداری بیجار می تواند الگویی برای تمام شهرداری های کشور باشد.

- ایسنا/کردستان فرماندار بیجار خواستار پرداخت کامل بدهی نیم درصد شهرداری و واریز آن به حساب انجمن کتابخانه های عمومی شد و گفت: این اقدام شهرداری بیجار می تواند الگویی برای تمام شهرداری های کشور باشد.

محمدحسین محبیان، امروز سه شنبه 20 تیر در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بیجار، اظهار کرد: پرداخت بدهی معوق شهرداری به حساب کتابخانه های عمومی نقش مهمی در حل بخشی از مشکلات این نهاد فرهنگی خواهد داشت.

وی ادامه داد: این اقدام شهردار شهر بیجار می تواند تاحدودی کم کاری و کوتاهی شهرداران قبلی را جبران کند و به حل مشکلات و معایب موجود در کتابخانه های عمومی این شهر کمک کند.

محبیان حمایت از کتابخانه های عمومی را در راستای توسعه فرهنگی مهم ارزیابی کرد و گفت: کتاب یکی از مهم ترین ارکان در توسعه فرهنگی کشور است و بی توجهی به این مقوله آسیب های فراوانی برای جامعه به همراه خواهد داشت.

فرماندار بیجار عنوان کرد: خوشبختانه نگاه مسئولان و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به کتاب و کتابخانه بسیار مطلوب است و این امر نویدبخش آینده ای روشن برای این نهاد در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال/ شهرداری بدهی نیم درصد خود به کتابخانه های عمومی بیجار را تسویه کند

ارسال/ شهرداری بدهی نیم درصد خود به کتابخانه های عمومی بیجار را تسویه کند