مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 22:522023-07-03ورزشي

از حدادی فر تا هوادار متمول؛ صحبت های خواندنی ربیعی در روزهای نخست حضور در ذوب آهن


قاسم حدادی فر از اسطوره های باشگاه ذوب آهن است و امیدوارم همه در فوتبال هزینه کنند زیرا به پویایی صنعت فوتبال کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری که به مناسبت نخستین تمرین ذوب آهن تدارک دیده شده بود، اظهار داشت: از پیشکسوتان باشگاه ذوب آهن رخصت می گیرم، از مهدی تارتار به عنوان سرمربی فصل گذشته ذوب آهن که زحمات زیادی کشیدند، تشکر می کنم و آرزوی توفیق در تیم جدیدشان را دارم.

باید فضا برای حدادی فر مهیا شود وی افزود: قاسم حدادی فر از اسطوره های باشگاه ذوب آهن است و به خاطر حمایتی که داشت، تشکر می کنم، با وی ارتباط خوبی داشته و برایش آرزوی موفقیت دارم، احساس می کنم حدادی فر مسیر جدیدی را برای حضور در پست سرمربی آغاز کرده است و فکر نمی کنم علاقه ای به حضور در کادرفنی فعلی ذوب آهن داشته باشد و به عنوان دوست و مشاور حدادی فر را در کنار خود می بینم.

ربیعی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص چرخه ثابت مربیان حاضر در لیگ برتر گفت: این موضوع اجتناب ناپذیر است و طبیعی نیز به نظر می رسد، وقتی در مس حضور داشتم نیمکت مس رفسنجان در کنار نیمکت پرسپولیس یکی از باثبات ترین نیمکت های لیگ بود؛ قطعا فضا باید برای مربیان جوانی مانند قاسم حدادی فر مهیا شود اما به عنوان یک دوست نظرم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حدادی فر تا هوادار متمول؛ صحبت های خواندنی ربیعی در روزهای نخست حضور در ذوب آهن

از حدادی فر تا هوادار متمول؛ صحبت های خواندنی ربیعی در روزهای نخست حضور در ذوب آهن