مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 07:222023-07-06سياسي

21 روستا در فامنین با تانکر آبرسانی می شوند


21 روستای فامنین دارای آب پایدار است اما به علت غیر قابل شرب بودن، با تانکر آبرسانی می شوند.

- سید روح الله حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار در همدان اظهار کرد: فامنین به دلیل اینکه در اقلیم خشک قرار گرفته و کمترین بارندگی را داشته، متاسفانه در سالیان اخیر چه در روستاها و چه در شهر با مشکل کمبود آب مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه 21 روستا با تانکر آبرسانی می شود افزود: این روستاها دارای آب پایدار هستند اما به علت اینکه قابل شرب نیست، آب شرب با تانکر برای آنها فرستاده می شود.

فرماندار فامنین عنوان کرد: در شهر فامنین نیز به دلیل خشکسالی های اخیر افت منابع آب را داشتیم اما با مدیریت مصرف آب نیاز به تصمیم درست در شهرستان داریم.

وی اضافه کرد: با پیگیری ها و حمایتی که از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفته، قرار است مجتمع آبرسانی پیشخور راه اندازی شود که در این صورت مشکل تعداد قابل توجهی از روستاهایی که با تانک آبرسانی می شوند، حل خواهد شد.

حسینی در خصوص قطعی آب در شهرستان عنوان کرد: طی دو روز قبل در ساعاتی قطعی آب در شهر داشتیم، اما به علت درخواست هایی که بود اکنون قطعی نداریم ولی افت فشار آب وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه برداشت آب از منابع زیرزمینی نبست به سال قبل تفاوتی نداشته است افزود: به دلیل استفاده بیش از حد و کشت و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 روستا در فامنین با تانکر آبرسانی می شوند

21 روستا در فامنین با تانکر آبرسانی می شوند