مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-28سياسي

7 رأی کار به نفع کتابخانه های عمومی توسط قضات همدانی


مدیرکل کتابخانه های عمومی در نشست تخصصی کتابخوان چراغ عدالت ویژه قضات همدان که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد گفت: تا کنون 7 رای کار جهت انجام امور خدماتی در کتابخانه ها در استان همدان برای محکومین توسط قضات همدانی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امرور نشست تخصصی کتابخوان چراغ عدالت ویژه قضات همدان به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور قضات برجسته همدانی در کتابخانه مرکزی همدان برگزار شد.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در این آیین اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف کتابخانه های عمومی اشاعه اندیشه های پنهان و پیدا برای افزایش سطح سواد شهروندان در حوزه های موضوعی مختلف است چرا که کتابخانه ها به عنوان مرکزی برای یادگیری مادام العمر در سطح جامعه فعالیت می کنند.

عاطفه زارعی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی نشست های فرهنگی کتاب محور را به منظور آگاهی شهروندان و در نتیجه کاهش آسیب های اجتماعی شهروندان برگزار می کند افزود: با آگاه سازی شهروندان از بار سنگین قوه قضاییه کاسته خواهد شد.

وی از همکاری تنگاتنگ این اداره کل و دادگستری کل استان خبر داد و تصریح کرد: تا کنون برای 6 نفر در شهرستان اسدآباد و یک نفر در شهرستان بهار رای کار برای انجام امور خدماتی در کتابخانه ها صادر شده که باید از همکاری قضات تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 رأی کار به نفع کتابخانه های عمومی توسط قضات همدانی

7 رأی کار به نفع کتابخانه های عمومی توسط قضات همدانی