مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-02اقتصادي

پرداخت بیش از یکهزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از یکهزار میلیاردتومان از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است، گفت: -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت اله بیرانوند عصر امروز در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اینکه از ابتدای برداشت گندم تاکنون 156هزار و560 تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان خریداری شده است، اظهار کرد: این میزان خرید نسبت به مدت مشابه سال قبل 144 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: این میزان گندم در قالب 34هزار و 195محموله از اواخر اردیبهشت ماه امسال تاکنون از 14 هزار و 220 کشاورز خریداری و در سیلوهای تحت پوشش ذخیره سازی شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان با اشاره به اینک خرید تضمینی گندم در استان لرستان از اواخر اردبیهشت ماه سالجاری آغاز و تا اوسط مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: تاکنون بیش از یکهزار میلیاردتومان از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است، با پرداخت این مبلغ عمده مطالبات گندمکاران استان تا یکم تیرماه تسویه و پرداخت مابقی طلب کشاورزان در دستور کار قرار دارد.

به گفته بیرانوند 50 مرکز برای خرید و دریافت محصول کشاورزان در شهرستان های استان پیش بینی شده که تاکنون 22 خرید فعال و در حال دریافت محصول کشاورزان هستند و مابقی مراکز نیز به تدریج فعال خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از یکهزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران

پرداخت بیش از یکهزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران