مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:012023-06-25حوادث

توقیف 100 تن شن و ماسه غیرمجاز از متخلفان رودخانه سفیدرود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی تقی زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توقیف 100 تن شن و ماسه غیرمجاز رودخانه سفیدرود اظهار کرد: در پی گشت، کنترل و پایش مناطق تحت مدیریت این شهرستان مامورین یگان حفاظت پاسگاه محیط بانی سراوان به مواردی مشکوک برخودند که با هماهنگی دادستان سنگر به همراه پرسنل یگان حفاظت اداره کل به منطقه اعزام شدند.

  وی با بیان اینکه متخلفان در حین ارتکاب جرم دستگیر شدند، گفت: از متخلفین چهار دستگاه کمپرسی و یک دستگاه تراکتور پاکت دار و حدود یکصدتن مخلوط شن و ماسه غیرمجاز رودخانه ای توقیف شد که با دستور دادستان سنگر در اختیار شهرداری سنگر جهت مصارف عمرانی قرار گرفت.

  به گفته رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت، در یک ماه گذشته 450 تن مصالح غیرمجاز کشف و با دستور قضایی توقیف شده است.

  تقی زاده از همه شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه برداشت، فروش و دپو غیرمجاز مصالح، تخلفات را گزارش دهند که در این صورت با متخلفان برخورد لازم صورت می گیرد و از تمام شهروندان و علاقه مندان به حفظ محیط زیست تقاضا کردند هرگونه تخلفات زیستی محیطی را به نیروهای یگان شهرستان و یا با سامانه گویا 1540 جهت پیگیری و برخورد لازم اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 100 تن شن و ماسه غیرمجاز از متخلفان رودخانه سفیدرود

توقیف 100 تن شن و ماسه غیرمجاز از متخلفان رودخانه سفیدرود