مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-05سياسي

طرح ملی اعتلاء، مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: شروع طرح ملی اعتلاء برای مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن در دانشگاه آزاد اسلامی است و در راستای اجرای این طرح4000 استاد با وجوه مختلف دنیای عصر حاضر آشنا شده اند.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: شروع طرح ملی اعتلاء برای مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن در دانشگاه آزاد اسلامی است و در راستای اجرای این طرح4000 استاد با وجوه مختلف دنیای عصر حاضر آشنا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،دکتر محمدمهدی طهرانچی در مراسم طرح ملی اعتلاء (دوره تعالی بخش معرفتی، مهارتی و حرفه ای مسئولان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی) که صبح امروز با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در سالن شهیدمطهری سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم گفت: علم تابع از سیاست علم است و تاریخ علم به چهار دوره تقسیم می شود.

دوره اول مربوط به جنگ جهانی اول تحت عنوان دوره علم نظریه آفرین است که همزمان با پایان قرن 19 و ابتدای قرن 20 است و در این مقطع با نظریه های پایه ای درباره شکل گیری علم مواجه هستیم.

از جنگ جهانی اول و دوم حضور دانشمندان در جایگاه افسران تولید علم و فناوری که می توانند خلق قدرت کنند، برای حکمرانان بسیار خوش آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی اعتلاء، مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن است

طرح ملی اعتلاء، مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن است