مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-23سياسي

برخورد جدی با کارکنان متخلف اردبیل در اولویت دستگاه قضایی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: برخورد قانونی با کارکنان متخلف اداری و سنگ اندازان در امور مردم در اولویت دستگاه قضایی قرار دارد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی و در جمع برخی از مدیران ادارات اظهار کرد: ملت ایران به عنوان ولی نعمتان مسئولان و صاحبان اصلی انقلاب لایق بهترین خدمت ها هستند و در کنار برخی سو مدیریت ها، سو استفاده و فرصت طلبی تعدادی در بدنه دستگاه های اداری برای سنگ اندازی در امور مردم و مراجعین موجب زیر سوال رفتن شخصیت سازمانی و عملکرد و وجهه سایر خدمت گزاران تلاشگر و دلسوز، تضییع حقوق مردم یا بیت المال و در نهایت نارضایتی و بدبینی به نظام می شود.

وی افزود: سنگ اندازی در امور مردم به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و برخورد قانونی با کارکنان متخلف اداری در دستگاه های مختلف استان از اولویت های دادستانی است.

سو مدیریت ها در رصد بیش از پیش دادسرا خواهد بود  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل به برخی نارضایتی ها و گزارش ها از نحوه عملکرد کارکنان تعدادی از دستگاه ها در استان اشاره کرد و گفت: در کنار حمایت دادستانی از مدیران و کارکنان دستگاه ها در جهت انجام وظایف قانونی، هرگونه سو مدیریت و سو جریانات و ترک فعل ها و همچنین بسترهای فساد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با کارکنان متخلف اردبیل در اولویت دستگاه قضایی

برخورد جدی با کارکنان متخلف اردبیل در اولویت دستگاه قضایی