مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:022023-07-06سياسي

با این کتاب تازه نشر معارف حدیث غدیر را از زبان امیرالمؤمنین(ع) بخوانیم


جدیدترین اثر حجت الاسلام محمد محمدیان، نویسنده کتاب های پرتیراژ «علی از زبان علی علیه السلام» و «حسین از زبان حسین علیه السلام»، با نام «حدیث غدیر از زبان امیرالمومنین(ع)» درآستانه عید سعید غدیر منتشر و روانه کتابفروشی ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، جدیدترین اثر حجت الاسلام محمد محمدیان، نویسنده کتاب های پرتیراژ علی از زبان علی علیه السلام و حسین از زبان حسین علیه السلام ، با نام حدیث غدیر از زبان امیرالمومنین(ع) درآستانه عید سعید غدیر منتشر و روانه کتابفروشی ها شد.

تاریخ مدون اسلام گرچه از فراز و نشیب های فراوانی عبور کرده و از کانال های مختلفی گذشته و به دفعات مکرر مورد بازبینی حزب بنی امیه و بنی عباس قرار گرفته است، با تمام این اوصاف هنوز نقاط روشن و غیرقابل انکاری دارد.

هر فرد اهل تحقیقی کتب تاریخ اسلام را ورق بزند و به دور از تعصبات و پیش داوری ها فقط در صدد یافتن حقیقت باشد، به وضوح خواهد فهمید که پیامبر اسلام(ص) اهتمام خاصی به امر جانشینی خود و ولایت امر و رهبری مسلمانان داشته و در فرصت های مختلف با صراحت تمام دستورات الهی را در این باره به مردم ابلاغ و به شدت بر آن پافشاری و تأکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این کتاب تازه نشر معارف حدیث غدیر را از زبان امیرالمؤمنین(ع) بخوانیم

با این کتاب تازه نشر معارف حدیث غدیر را از زبان امیرالمؤمنین(ع) بخوانیم