مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-08سياسي

افق های آینده ایران در مسیر موفقیت است


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جنایت و خیانت یعنی امپریالیسم آمریکا، گفت: افق های آینده ایران اسلامی در مسیر موفقیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست جهاد تبیین با حضور جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهر شیراز و کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به طراحی پیچیده آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن برای نظم آینده جهانی، تک قطبی سازی و منظومه ای کردن شرایط جغرافیایی جهان حول محور یک قطب یعنی آمریکا را به عنوان یک پروژه در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر شناخت شرایط و واقعیت کنونی جهان افزود: دشمن و استکبار جهانی به دنبال چپاول ثروت و تسلط بر مراکز قدرت بوده و برای مدیریت این پروژه به دنبال مهندسی ادراکی و تسلیم در برابر زندگی غرب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: از نگاه دشمن، برای دوره گذار در شرایط فعلی سه مانع جدی ایران اسلامی، قدرت نظامی روسیه و اقتصاد چین وجود دارد.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: دشمن با مشاهده  توانمندی های جمهوری اسلامی ایران از جمله فکر، انقلاب اسلامی، رشد علمی برخاسته از نیروی جوان، نوع رهبریت سیاسی در ایران، قدرت دفاعی ایران و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افق های آینده ایران در مسیر موفقیت است

افق های آینده ایران در مسیر موفقیت است