مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-06اقتصادي

لو رفتن سؤالات کنکور 1402 و اما و اگرهایش


چند دقیقه پس از آغاز کنکور 1402 کانال هایی که حتی نامی همچون تقلب در کنکور داشتند، سؤالات این آزمون را منتشر کردند اما این سؤالات چگونه به بیرون درز کرد و حد تقلب در این آزمون چقدر بود؟ - گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ کنکور در کشور ما پرفراز و فرود بوده و برنامه ریزی های مختلفی برای آن شده است تا جایی که در چند سال گذشته بحث حذف کنکور پیش آمد و حتی با افزایش واحدهای دانشگاهی، پذیرش در بسیاری از رشته ها به صورت بدون آزمون انجام شد به طوریکه در حال حاضر تنها پذیرش در 15 درصد رشته محل ها از طریق کنکور انجام می شود.

اما حضور در همین 15 درصد برای بسیاری از جوانان کشور رویاست و برخی هم از این رویا سوءاستفاده کرده و با به بازی گرفتن احساسات جوانان آنان را به خرید سؤالات کنکور دعوت می کنند.

این ماجرا هم تقریبا همزمان با اپیدمی ویروس کرونا شروع شد، هما ن زمان که به دلیل شیوع ویروس کرونا برای بیماران کرونایی در حوزه برگزاری آزمون مکانی جداگانه در نظر گرفته می شد و برخی داوطلبان از این فرصت استفاده کرده و توانستند از دفترچه سؤالات عکس گرفته و منتشر کنند.

از همان زمان عده ای سودجو هم با راه اندازی کانال هایی در شبکه های مجازی مدعی فروش سوالات کنکور شدند و جولان کانال های فروش سؤالات سبب شد که بازار فروش وسایل پیشرفته نیز رونق گرفت تا جایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لو رفتن سؤالات کنکور 1402 و اما و اگرهایش

لو رفتن سؤالات کنکور 1402 و اما و اگرهایش