مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-27سياسي

مراسم برائت از مشرکین با حضور گسترده زائران برگزار شد


مراسم برائت از مشرکین با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و با حضور پرشور حجاج ایرانی بیت الله الحرام در صحرای عرفات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی مهر، مراسم برائت از مشرکین با حضور حجت الاسلام نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و با حضور پرشور حجاج ایرانی بیت الله الحرام در صحرای عرفات برگزار شد.

مهم ترین بخش مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات قرائت پیام رهبر انقلاب بود که متن این پیام از سوی حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی در مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات قرائت شد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهم خود خطاب به حجاج بیت الله الحرام با اشاره به اینکه حج می تواند همه ی برنامه های استکبار و صهیونیسم برای سقوط اخلاقی بشر امروز و فردا را باطل و بی اثر کند، خاطرنشان کرد: آیین حج همچون نمونه ی کوچک از گستره ی متنوّع دنیای اسلام، می تواند در خدمت تعالی جامعه ی بشری و سلامت و امنیّت همه ی انسان ها باشد وبه کلّ بشریت، اعتلای معنوی و ارتقا روحی و اخلاقی برساند؛ و این، نیاز حیاتی بشر امروز است.

در این مراسم حجاج با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل از استکبار جهانی اعلام برائت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم برائت از مشرکین با حضور گسترده زائران برگزار شد

مراسم برائت از مشرکین با حضور گسترده زائران برگزار شد