مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-18بين الملل

وزیر دفاع انگلیس: بیشتر از سرباز به تانک احتیاج داریم


وزیر دفاع انگلیس در آستانه انتشار یک سند مهم وزارتخانه خود درباره برنامه های ارتش در پاسخ به جنگ اوکراین اعلام کرد، ارتش کشورش بیش از آنکه به سربازان بیشتر نیاز داشته باشد به تانکهای بیشتری نیاز دارد.

- وزیر دفاع انگلیس در آستانه انتشار یک سند مهم وزارتخانه خود درباره برنامه های ارتش در پاسخ به جنگ اوکراین اعلام کرد، ارتش کشورش بیش از آنکه به سربازان بیشتر نیاز داشته باشد به تانکهای بیشتری نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نشریه تلگراف، بن والاس، وزیر دفاع انگلیس اظهار کرد، برنامه های کاهش اندازه ارتش انگلیس به دلیل محودیت های بودجه نظامی به این معنی خواهد بود که کشور سربازانش را به جای آنکه با تسلیحات پیشرفته به نبرد بفرستد با چنگک بفرستد.

او این اظهارنظرها را در آستانه انتشار سند مهم وزارتخانه اش تحت عنوان سند فرماندهی دفاعی در امروز سه شنبه مطرح کرد؛ این سند در واقع به روزرسانی نسخه اصلی آن که بعد از حمله روسیه به اوکراین منتشر شد، محسوب می شود.

این ارزیابی در حالی از سوی بن والاس مطرح می شود که انگلیس چند ماه قبل در راستای تشدید حمایت هایش از ارتش اوکراین در جنگ با روسیه تانک های جنگی اصلی خود از مدل چلنجر را برای کی یف فرستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع انگلیس: بیشتر از سرباز به تانک احتیاج داریم

وزیر دفاع انگلیس: بیشتر از سرباز به تانک احتیاج داریم