مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-16بين الملل

سناریویی تکراری و پایانی همیشه تلخ


اگر اروپا بخواهد آینده ای داشته باشد، این آینده در گرو پذیرش دیگری و  فرهنگ های غیر فرانسوی و مهاجر، بدون  فشار برای یکسان سازی آن ها و کاهش فاصله طبقاتی با پیش گرفتن سیاست های سوسیال دموکراسی و سرمایه داری اجتماعی است.

-  عصر ایران؛ ناصر فکوهی - تصویر یک دختر جوان، که پس از غارت یک فروشگاه معروف، با بغلی پُر از لباس های لوکس و با شادمانی، از میان در و پنجره های شکسته آن بیرون می آید، این روزها در فضای مجازی به ویژه در ایران بسیار پرطرفدار شده و هر کسی با رویکرد خود آن را تعبیر و تفسیر می کند.

گروهی با این نگاه که: به هرکجا روی، آسمان همین رنگ است ، یا این هم فرانسه به اصطلاح متمدن که شورشیان در واقع غارتگرند ؛ گروهی هم همچون کسانی که پیش از زمان، پا به سن گذاشته و درون زوال مغز فرو رفته اند، اینجا بهانه ای پیدا می کنند که به چپ خیالین خود بتازند که: سبب همه این خرابکاری ها، این تندروهای چپی هستند .

گروهی نژادپرستان واقعی از فروپاشی فرانسه متمدن به دست اعراب و سیاهان وحشی صحبت می کنند و گروهی برعکس، انحراف طرفدارن اسلام گرایی را می بینند؛ گروهی دیگر نیز دقیقا به صورتی معکوس، جنایت اسلام هراسی را که جوانان را به مصرف کنندگان این جهانی تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریویی تکراری و پایانی همیشه تلخ

سناریویی تکراری و پایانی همیشه تلخ