مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:012023-07-13بين الملل

گزارش جنجالی پارلمان انگلیس؛ لندن مقابل چین بی دفاع است


دیدبان جاسوسی انگلیس، دولت را به خاطر واکنش کاملا ناکافی به مداخله و جاسوسی چین که تهدید وجودی برای سیستم های لیبرال دموکرات به وجود آورده، - گزارش جنجالی پارلمان انگلیس؛ لندن مقابل چین بی دفاع است دیدبان جاسوسی انگلیس، دولت را به خاطر واکنش "کاملا ناکافی" به مداخله و جاسوسی چین که "تهدید وجودی برای سیستم های لیبرال دموکرات" به وجود آورده، به باد انتقاد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نشریه ایونینگ استاندارد، کمیته امنیت و اطلاعات پارلمان انگلیس در گزارشی حیرت انگیز هشدارهایی را درباره نحوه هدف گرفته شدن دانشگاه ها، بخش اتمی، دولت و شرکت های انگلیسی توسط پکن منتشر کرد.

کمیته امنیت و اطلاعات پارلمان انگلیس در این گزارش 207 صفحه ای که طی چهار سال جمع آوری شده، تاکید کرد: - سطح منابع دولتی اختصاص داده شده به مقابله با تهدید ناشی از رویکرد دولت چین در مورد جاسوسی و مداخله به رغم اصرار وزرا درباره اینکه واکنش دولت به این مسائل باید قوی ، دقیق و شفاف باشد، اما کاملا ناکافی بوده است.

- بیشتر فعالیت های چین آشکار و واضح بوده تا مخفیانه و پنهانی و شکست جدی درشناسایی تهدیدهای پکن وجود داشته و انگلیس در حال حاضر تلاش می کند در مقابل این مساله کج دار و مریز رفتار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش جنجالی پارلمان انگلیس؛ لندن مقابل چین بی دفاع است

گزارش جنجالی پارلمان انگلیس؛ لندن مقابل چین بی دفاع است