مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-22سياسي

توصیه های فرهنگی تبلیغی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) همزمان با ماه محرم


«مبلغین فرهنگ اهل بیت (ع) باید علاوه بر چگونگی وقوع عاشورا، چرایی واقعه و ریشه های شکل گیری آن را نیز تبیین کنند؛ این که چه حوادثی رخ داد که سر قرآن ناطق را اندکی بعد از بر نیزه زدن قرآن صامت (در جنگ صفین)، - توصیه های فرهنگی تبلیغی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) همزمان با ماه محرم مبلغین فرهنگ اهل بیت (ع) باید علاوه بر چگونگی وقوع عاشورا، چرایی واقعه و ریشه های شکل گیری آن را نیز تبیین کنند؛ این که چه حوادثی رخ داد که سر قرآن ناطق را اندکی بعد از بر نیزه زدن قرآن صامت (در جنگ صفین)، بر نیزه زدند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با ایام عزای حضرت سیدالشهدا(ع) و برپایی مجالس وعظ و خطابه در بیان معارف عاشورایی، حضرت آیت الله رمضانی، دبیرکل محترم مجمع جهانی اهل بیت(ع) توصیه های فرهنگی - تبلیغی جهت بهره برداری مبلغان آیین حسینی ارائه کرد.

متن توصیه های آیت الله رمضانی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم در ابتدا فرارسیدن ماه محرم حسینی را به یکایک شما عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

ماه محرم و صفر حسینی، فرصتی طلایی برای مبلغین فرهنگ عاشوراست که باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی، حداکثرِ بهره برداری را از آن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های فرهنگی تبلیغی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) همزمان با ماه محرم

توصیه های فرهنگی تبلیغی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) همزمان با ماه محرم