مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-18سياسي

رفع گره های ذهنی مردم در اولویت جهاد تبیین باشد


اولین ماموریت سپاه پاسداران در جهاد تبیین، رفع گره های ذهنی مردم است.

- سرهنگ پاسدار عبدالله مستقیمی در حاشیه آیین اهداء 4 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند این شهرستان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: واکاوی بیانات رهبر انقلاب و فرمایشات حضرت امام رضوان الله علیه نشان می دهد که توجه به محرومین و پیگیری مشکلات آنان همواره اولویت امامین انقلاب بوده است.

  وی با تاکید به این نکته که مجموعه سپاه در راستای رفع محرومیتها و مشکلات فقرا و محرومین توجه ویژه دارد، خاطرنشان کرد: تلاشهای بی وقفه گروههای جهادی در سالهای اخیر نشان میدهد که بسیجیان برای زودن فقر و محرومیت از چهره شهرها و روستاهای دور افتاده  از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

  فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت یکی از الزامات فعالیتهای جهادی را تسهیل در امر ازدواج آسان جوانان دانست و ابراز امیدواری کرد: با توجه به چالش ها و آسیبهای اجتماعی شهرستان زرین دشت، حرکتهایی هر چند کوچک در مقوله ازدواج آسان شکل گرفته است که امید میرود این اقدامات تداوم داشته باشد.

  مستقیمی، در ادامه اعلام کرد: امروز 27 تیرماه مرحله نخست اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان زرین دشت در سالجاری با توزیع چهار سری جهیزیه به ارزش در مجموع دو میلیارد و 400 میلیون تومان آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع گره های ذهنی مردم در اولویت جهاد تبیین باشد

رفع گره های ذهنی مردم در اولویت جهاد تبیین باشد