مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-02حوادث

مطالبه گری از دیگر دستگاه ها در خصوص سهم شان در پیشگیری از وقوع جُرم


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس به عنوان ضابط قانون و قضایی از دستگاه های اجرایی در خصوص سهم و نقش آنها مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم مطالبه گری خواهد کرد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس به عنوان ضابط قانون و قضایی از دستگاه های اجرایی در خصوص سهم و نقش آنها مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم مطالبه گری خواهد کرد.

  سردار مهدی حاجیان در مراسم تجلیل از مسئولان دستگاه قضایی استان اظهار داشت: تعامل و همکاری موجود میان پلیس و دستگاه قضایی استان خوشبختانه در سال های اخیر شرایط خوب و مطلوبی داشته و تلاش می کنیم این تعامل و هم افزایی ارتقاء پیدا کند.

وی افزایش همکاری میان دستگاه قضایی و پلیس را بسترساز توسعه پایدار در کرمانشاه و آرامش روحی و روانی مردم دانست و افزود: با این حال مردم استان مطالبات و انتظارات بیشتری از این دو نهاد حاکمیتی داشته و توقع دارند به خواسته هایشان جامه عمل پوشانده شود.

حاجیان تصریح کرد: شناسایی فرصت های امنیت ساز در استان، توجه به نگاه فرهنگی در حوادث و معضلات اجتماعی و مطالبه گری از دستگاه های اجرایی در خصوص وظیفه آنها در پیشگیری از حوادث و اتفاقات، اقداماتی است که به صورت جدی در دستور کار پلیس با حمایت دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری از دیگر دستگاه ها در خصوص سهم شان در پیشگیری از وقوع جُرم

مطالبه گری از دیگر دستگاه ها در خصوص سهم شان در پیشگیری از وقوع جُرم