مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 23:052023-07-20پزشكي

998 نفر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده اند


سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی زابل از مراجعه 998 نفر متأثر از گرد وخاک به مراکز بهداشتی و درمانی وابسته به این دانشگاه خبر داد.

- محمد خلیلی در گفتگو با، افزود: در پی شروع مجدد طوفان شدید گرد و غبار در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، 998 نفر بیمار و مصدوم از این پدیده طبیعی متأثر شدند و به مراکز بهداشتی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی زابل مراجعه کرده اند.

وی ادامه داد: طوفان های شدید گرد و غبار در شهرستان های شمال استان، در سنوات اخیر خسارات عمده ای بر سلامت و زندگی مردم تحمیل کرده، اورژانس پیش بیمارستانی، به عنوان خط مقدم سلامت، با آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی به بیماران و مصدومان ناشی از طوفان و افرادی که در مسیر جاده ها در راه مانده اند، حاضر هستند.

خلیلی اظهار کرد: با شروع مجدد طوفان از ساعت 6 صبح 27 تیرماه تا ساعت 8 شب 29 تیرماه 1402، تعداد 998 نفر بیمار و مصدوم به اورژانس های پیش بیمارستانی، بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی مراجعه و از خدمات درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل بهره مند شده اند.

وی در ادامه گفت: در پی موج جدید وزش طوفان در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز از کل مجموع مراجعین 998 نفر به مراکز درمانی در این مدت، 51 نفر برای ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

998 نفر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده اند

998 نفر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده اند