مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-10سياسي

استقبال مردم از نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین بلوط یاسوج


مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین بلوط در یاسوج با استقبال بی نظیر مردم رو به رو شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین بلوط در یاسوج با استقبال بی نظیر مردم رو به رو شد.

سیروس باقری روز دوشنبه 19 تیرماه 1402 در جمع خبرنگاران افزود: نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین بلوط در یاسوج با استقبال و شور و اشتیاق مردم استان کهگیلویه و بویراحمد روبرو شد.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره اظهارکرد: ما در اینجا از خطه زاگرس از استان های مختلف دعوت کرده ایم تا با فرهنگ و رسوم مختلف دیگر هم تباران زاگرس نشین مردم این دیار آشنایی پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سعی کردیم این رسوم را به نسل جدید انتقال دهیم که پشتوانه ای باشد برای نسل های آینده تا آنها هم بدانند که پدران ما اجداد ما از چه رسوماتی بهره می بردند و از چه لباس هایی استفاده می کردند تا از این نوع لباس و پوشش در راستای احیای فرهنگ و رسوم در آینده بتوانند استفاده بکنند به نحوی که این انتقال به نسل های بعدی ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم از نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین بلوط یاسوج

استقبال مردم از نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین بلوط یاسوج