مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-09اجتماعي

افتتاح ”آسو پارک در کرمانشاه


آسو پارک عنوان برنامه تابستانه معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه است که طی آن کودکان در قالب بازی و سرگرمی، مهارت های لازم را فرا گرفته و هوش و استعداد آنها برای تعیین مسیر آینده کاری و شغلی شان سنجش می شود.

- ایسنا/کرمانشاه "آسو پارک" عنوان برنامه تابستانه معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه است که طی آن کودکان در قالب بازی و سرگرمی، مهارت های لازم را فرا گرفته و هوش و استعداد آنها برای تعیین مسیر آینده کاری و شغلی شان سنجش می شود.

مهدی عبدالمالکی معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، امروز (18 تیر) در آیین افتتاحیه این برنامه با تاکید بر لزوم رشد و تربیت کودکان در ابعاد مختلف، گفت: امروزه تربیت یک بعدی کارایی ندارد و باید بتوانیم ابعاد مختلف رشد کودک از جمله رشد معنوی، عاطفی، جسمی، منطقی، فکری و .

را در نظر گرفته و برای تقویت آن تلاش کنیم.

وی زمان طلایی برای تربیت و رشد شخصیت کودکان را سنین شش تا 12 سال عنوان و تصریح کرد: اگر در این زمان بتوانیم زمینه رشد کودکان در ابعاد مختلف را فراهم کنیم، قطعا می توانیم آینده بهتری برای کودکان و نیز برای جامعه رقم بزنیم.

عبدالمالکی گفت: برای رشد بهتر کودکان نیاز است که ابتدا هوش و استعداد آنها سنجش شود تا بتوان بر اساس آن، کودک را در مسیر درست رشد خود هدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ”آسو پارک در کرمانشاه

افتتاح ”آسو پارک در کرمانشاه