مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-04سياسي

فعالیت 600 نجات غریق و مراقب دریا در نوار ساحلی گیلان


استاندار گیلان از فعالیت 600 نجات غریق و مراقب دریا در نوار ساحلی این استان خبر داد و گفت: 285 نقطه خطرآفرین در نوار ساحلی استان گیلان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی شامگاه دوشنبه در گفتگوی تلویزیونی اظهار کرد: آزادسازی و ساماندهی سواحل در گیلان بعد از دستور آقای رییس جمهور، روند رسمی و اجرایی به خود گرفت.

وی از وجود 700 هتل آپارتمان در نوار ساحلی گیلان خبر داد و افزود: در نوار ساحلی گیلان 27 طرح سالم سازی در راستای ساماندهی سواحل، در حال اجرا است.

استاندار گیلان با بیان اینکه ساماندهی سواحل در استان با مشارکت مردم در حال انجام است، گفت: اجرای طرح های سالم سازی و امن سازی شناگاه ها در نوار ساحلی گیلان با مشارکت عموم مردم، شهرداران، بخشداران و دهیاران در حال انجام است.

عباسی از فعالیت 600 نجات غریق و مراقب دریا در نوار ساحلی گیلان خبر داد و بیان کرد: این تعداد نجات غریق با محوریت هلال احمر در طول 300 کیلومتر نوار ساحلی استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه سلامت اجتماعی مردم بسیار اهمیت دارد، افزود: ایجاد نشاط اجتماعی همراه با حفظ انضباط و سلامت اجتماعی و شئونات فرهنگی، اراده مهم دولت سیزدهم در ساماندهی سواحل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 600 نجات غریق و مراقب دریا در نوار ساحلی گیلان

فعالیت 600 نجات غریق و مراقب دریا در نوار ساحلی گیلان